Selasa, 29 November 2011

UMI KEMBALI

Hai semua!!http://www.emocutez.com .. Harap korang semua CERAH dan CERIA selalu .. wah cuti 3 hari  .. BLOG pun cuti gak .. Maaf kawan2 sebab tak UPDATE ( Hihi mcm banyak org bace .. Pang2!!) .. Mesti korang RINDU gan BUNYI KENTUT aku kan kan kan? La la la la.


Aku BERTAPA kat umah la GENGhttp://www.emocutez.com  .. 3 hari berturut2 .. aku menghadap TV .. Nasib baik tak MELETOP .. Kalau orang DEMAM BOLA .. Aku pulak DEMAM KOREA .. Makan korea .. Tido korea .. Mandi korea .. Dan aku telah berjaya HABISKAN 3 Movie dalam 3 Hari .. Huah huah huah.

*
*
*
 Cerita buat aku KETAWA memanjang .. Lie To Me

 Cerita buat aku SEDIH jer .. Snow Queen

Cerita buat aku GERAM .. HeartStrings 

*
*
Hahaha apa mcm? Tak lama lagi aku pulak yang Buat Drama KOREA http://www.emocutez.com .. ngeh3 .. pelakon DAH ADE DAH .. Banyak .. cume HEROIN die yang banyak .. Si MOMORU dan SIMBA berebut SI ABU .. Ape mcm? Bahasa .. Kucing KOREA.
Huuu baru turun KERJA .. dah na kene turun PADANGhttp://www.emocutez.com .. Ada KES .. Nanti lepas aku FREE aku buat KACAU kat tempat korang ye .. Sehingga bertemu lagi .. Tata .. Titi .. Brumm Brumm

11 comments:

Domu-kon berkata... Reply To This Comment

entah nape misz Domu xberapa minat korea..

Unknown berkata... Reply To This Comment

abg pon dh mula terpengaruh ngan K pop ni

syahirooAhmad berkata... Reply To This Comment

hahha tak beragakkkkkkk. uitt.. bleh ey hang dok tahap ngadap cite korea tu... aisey tak dapat bayangkan... mau sakit pinggang baring dibuatnya..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Domu: Hihi tak pe ..

Bnag khairul: Hihi wah same la kite ..diorang ni semuanya comel2


Sya: Haha betul tu sya ..belakang umi ni dah penuh da koyok ..sakit belakang ..tapi kerana minat ku gagahi jua hahahaha

Unknown berkata... Reply To This Comment

pergh 3 hari 3 movie?bapak ah marathon betul umi ni!hahahaha lie to me best eh?nak try tgk lah :) umi tgk pakai cd ka online?

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

umiee..cube sopan sikit. jgn asyik kentut je.

aku dah khatam drama first. kedua tak minat sbb berat. yang ketiga dah lama donlod baru nak layan. baru episod 5. tu jgk la yg buat aku tido pukul 3 pagi tadi..

hhuuwwaaaa....ngantookk..

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hana: Hihi umi tengok pakai cd ..citer dream high hari tu tengok pakai on9 hihi ..best hana ..rugi tak tengok ...geli hati umi

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hanie: Hahaha cian hanie ..stress bunyi kentut .. hahaha ..


Laaa ni mesti semangat tengok citer sampai tak tdo malam ni ni .. best ..tapi drama yang ke3 tu ..buat umi geram je huhu .. heroin pujaanku di buli

Zie Madini berkata... Reply To This Comment

x pat kita sebilit mun camtok yunk. coz mek x layan cita korea...hehehe

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Zie: Hahaha olah tedah kwn kmk sorang tok ..kmk tok geng gan eva jak la mun layan korea hoh hahaha

eva berkata... Reply To This Comment

aok crita snow queen sedih eyhh.. mek lamak alu jak dah x ngga korea... huhu.. masa xda gik dh..