Isnin, 5 September 2011

KEMALANGAN TAK DIDUGA


Mat petang semua http://www.emocutez.com ... Mat hari raya yang ke -7 .. Aku rasa mesti ramai yang masih beraya dan tak lupa juga yang pulang beraya hihihihihi .. Dan Aku? Aku pun dah pulang beraya ..esok aku masuk opis. Penat sungguh beraya tahun nie .. tak putus2 orang datang sampaikan nak BERAYA pun tak boleh ui ui .. Dah jadi Rutin HARIAN dah .. Sapu lantai .. Isi Biskut .. Potong Kuih dan Cuci Gelas .. Tapi itu tak bermakna aku tak boleh BERBLOG. Tapi apakan daya .. tak jugak dapat aku post entri hari2 .. sebab aku punye LAPTOP pun nak BERAYA (Kondem haaa ) ... 


Haaa ci citer .. aku sambung lagi ye .. 


Hari nie aku nak postkan citer baru .. sedang asyik aku membaca ..aku ternampak GAMBOR yang best .. jadi ape lagi .. TANGKAS laa jari jemari aku nak menaip hihi. Orang citer pasal HARI RAYA .. aku pulak citer bende pelik2 .. haaa nak dipendekkan citer .. JOM ikut aku ZASSSSSS ...

*
*
*





 








 
Selalunya aku citer KEMALANGAN yang melibatkan PIHAK yang LAIN .. Ni kemalangan yang melibatkan KECUAIAN SENDIRI .. Aku pun tak pasti laaa nape laa .. KETE ni leh MELAMBONG TINGGI ke UDARA ... Mcm aksi STUNT laa pulak .. Tapi mengikut Maklumat GAMBO yang aku tengok tu .. Citer bena .. Ishk2 .. Ada ada saja dong .. Tapi semua ini tak  MUSTAHIL.

Kesemua KEMALANGAN dalam GAMBOR tu berada di LUAR NEGARA http://www.emocutez.com .. Kat Malaysia nie, aku lom pernah dengar lagi .. ataupun aku jer yang TAK TAHU hihi .. kalau ade yang tau tu .. pi kasi tau kat UMI yer hihihihi .. 

Haa sampai disini saja ENTRI aku hari nie http://www.emocutez.com .. nak kemas ape yang patut kat UMAH ni. Baru seminggu aku tingalkan umah nie, tapi HABUK nya mengalahkan SETAHUN tak dirumah Ui ui. Sehingga bertemu lagi .. Tata .. Titi .. Brummm Brummm ..

4 comments:

is revered by you berkata... Reply To This Comment

umi....tejut boyboy tengok gambar2 tadi..ehehe

ada macam tak logik pun ada gak kan?? pelik2 ah care diorg drive...teringin nak naik jet kot...huhu~

samalah2... uma berabuk2...padahal bape ari jer tinggalkan...jap2 lagi asya update k..umi singgah tau...tau2?? ehhe

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihihi ..umi pun terkejut tau ..diaorang ni nak testing power ..tak sabar nak tunggu keluaran kete terbang kot haha.

Ui uiiii mesti umi singgah ..dah lama tak dengar citer baru asya tau :)

Sayang asya ..muah21.. terima kasih krn singgah :)

Unknown berkata... Reply To This Comment

dengaq crita pic yg no 2 ..depa "projek" sakan he3

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihihi projek? hrmmmmm betul2(upin ipin) .. umi tak perasan pulak gan pic nbr 2 tu bang .. chayo2!