Rabu, 24 Ogos 2011

IKAN PELIK SELEPAS TSUNAMI
Mat malam semua http://www.emocutez.com ..Pa mcm hari ni? Ada banyak bagus? Hihihi ..  ui ui sakit2 badan aku hari ni .. Hari ni  aku PULANG ke KAMPUNG .. Perjalanan mengambil masa selama 5 jam .. Habis kebas KAKI aku, nasib baik tak jadi DRIVING .. Kalau tak dengan Tangan2 aku sekali Kebas. Aku menyahut SERUAN, Menggunakan KENDERAAN AWAM .. Ye ker? Bukan aku TUMPANG En. Abah ker? hihi.  Alhamdulilah .. Berkat DOA ... Akhirnya selamat sampai aku juga .. Yeayyy!!


 Esok, bermula laaa aktiviti MENGEMAS umah ... Wawawwawawa .. Toink ... Toink ..


Haaa sebelum aku nak BELAYAR ( Zzzz ..zzz), aku nak post entri cikit tentang IKAN. Haaa aku tau, mesti ramai yang suke makan IKAN nie .. Kalau kene dengan CARA buatnya ..mesti akan menambahkan selera korang MAKAN ... Lebih2 lagi bulan PUASE ni kan .. Hihihi.


Tapi kalau IKAN yang aku nak Post kan pas nie .. Agak2 nyer korang INGIN nak MAKAN tak? Kalau semalam Abang Khairul KEMBANG TENGKOK tengok KEK PELIK .. hari nie Abang Khairul mesti KEMBANG AIR LIUR pulak tengok IKAN PELIK .. kan kan bang? Hihihihi .. Iklan jap .. Jommm GENG Zasss ..



 Ikan ni Jenis Sturgeon .. dijumpai terdampar di PERSISIRAN PANTAI INDONESIA .. Spesis yang tak mengancam MANUSIA





*
*
*

Haaaa Ikan nie umi didapati selepas KEJADIAN TSUNAMI .. Semua Ikan yang pelik2 keluar dari DASAR laut tu ... Rupe Ikan yang dipercayai WUJUD zaman DINOSAOR .. Ui ui

Sehingga bertemu lagi ..jumpa esok ar.. Tata ..Titi Brumm .brumm ..Salam Ramadhan semua ..




5 comments:

is revered by you berkata... Reply To This Comment

alahai..asya terlepas 1 post umi..maaf2!
5 jam tumpang en.abah?? huhu~ kampung awak kat mana mi?? nnt asya balik sarawak nak raya rumah umi lah..boleh??hehhee~

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi .. tak pe asya, lepas ni banyakl lagi entri yang umi buat hihi. Boleh .. nak beraya apa salahnya. Tapi jauh tempat umi asya .. umi tinggal kat Lundu hihi .. London.Kalau asya free leh raya kat umah umi :)

bella luna berkata... Reply To This Comment

sib baik bukan umi yang driving,lau tak mmg confirm dah terlentang atas katil nie,hehe,.selamat mengemas umi,bdw,ikan ape nie?peliknya,seram pun ade,mcm tak selamat je nak buat mkn:D

Puteri Kayangan?@#$%???? berkata... Reply To This Comment

Hihi ..pandainya cik adik bella ni ..102% umi bagi markah hihi ..penat nak driving ..tak seronok. Lagi2 mc2 hal berlaku ui ui

Ikan yang kat bawah tu mcm ikan TENGIRI kan? Buat asam pedas pon sodap hihihi

Unknown berkata... Reply To This Comment

gerun tgk ikan yg no 2 tu